Basisschool Bergop

Kinderdagverblijf

Kinderopvang Op 't Bergske

Onze sfeervolle kinderopvang voor kinderen van 0-4 jaar ligt midden in de dorpskern van het mooie Ubachsberg.

Huiselijkheid, geborgenheid en een persoonlijke sfeer staan bij ons zeer hoog in het vaandel. Jezelf zijn, ontdekken en ontwikkelen op je eigen manier. Dit is naar ons idee de basis van een fijne kindertijd.

Huiselijkheid en geborgenheid creëren wij door zoveel mogelijk overeenkomsten tussen thuis (het gezin) en onze kinderopvang na te leven. Naast vrij spel met veel divers (natuurlijk) spelmateriaal bieden wij ook een VVE programma aan. Dagelijks worden er dus diverse thema gerichte activiteiten aangeboden. Activiteiten waarin kinderen op allerlei gebieden worden uitgedaagd in verschillende hoeken. Met als een van de hoofddoelen taalverrijking op ieders eigen niveau. Denk hierbij aan een bouwhoek, atelier en huishoek. Door de ontwikkeling te stimuleren en de kinderen hun eigen verwondering en nieuwsgierigheid te laten gebruiken kunnen ze de wereld spelenderwijs steeds meer ontdekken.

In samenwerking met verschillende basisscholen dragen wij de zorg om vroegtijdig contacten met elkaar te leggen om zo optimale zorg te bieden en de ontwikkeling te ondersteunen waar nodig bij onze kinderen van 0 tot 12  jaar.

Samen met de basisscholen en een zeer divers team aan andere experts zetten wij ons het hele jaar door in om deze samenwerking steeds verder te optimaliseren. Zodat wij samen, kinderen waar nodig, iets extra's kunnen bieden en daarmee de expertise uit te breiden binnen de voor hun veilige sfeer van
Op 't Bergske en later op de basisschool. Wij als kinderopvang zijn ontzettend blij dat wij deel uit mogen maken van deze bijzondere samenwerking.

www.optbergske.nl - Kerkstraat 53, Ubachsberg - optbergske@outlook.com

Mooie spreuken en quotes

Wacht niet op een mooie dag, maak er zelf een!