Buitenschoolse opvang

Buitenschoolse opvang wordt voor de kinderen van Basisschool Bergop verzorgd door BSO De Zonnestraal te Ubachsberg.

Hallo, wat leuk om u op deze website te begroeten,

Wij zijn een kleinschalige kinderopvang in een huiselijke setting.
De benedenverdieping van het pand is helemaal ingericht voor kinderen van 4 t/m 13 jaar.
Met allerlei hoekjes is er veel ruimte gecreëerd om te spelen, te knutselen, te bouwen en af en toe te bakken.

We gaan zoveel mogelijk naar buiten, om te spelen, om te wandelen of b.v. een speurtocht te lopen.

Jolanda is de eigenares van BSO De Zonnestraal maar ook één van de leidsters.
Samen met Lindy en Karin is er een team van drie vaste leidsters.

Wij werken daarbij op vaste dagen én met veel plezier.
Er zijn alle dagen 2 leidsters aanwezig, zo kunnen we de kinderen alle aandacht geven.

Wij vinden het belangrijk dat de kinderen een leuke en leerzame dag hebben bij ons, dat ze zich veilig voelen en zichzelf kunnen en mogen zijn. Wij werken veel samen met de basisschool en daardoor hebben we korte lijntjes, zodat we op de hoogte blijven van belangrijke gebeurtenissen.

Wij halen met veel plezier de kinderen uit school, we hebben een verzamelplek in de school en van daaruit lopen we naar de BSO.

Wilt u meer informatie kijk dan op onze website, u kunt ook vrijblijvend een afspraak maken.

Groetjes,
Jolanda, Lindy en Karin